Peste 60% dintre români spun că nu sunt mulțumiți de felul în care arată viața lor, iar la capitolul stima de sine România ocupă locul 47 din 53 de țări studiate.

În acest context, Urania Cremene, cel mai apreciat expert în parenting din România, lansează o campanie națională menită să ajute generațiile noi să crească altfel decât majoritatea adulților români. #StimaDeSineContează – o campanie pentru sănătatea emoțională a României și Turneul de seminarii „Stima de Sine la Copii – Principalul ingredient al  succesului”, create de Urania Cremene, au fost lansate pe 1 octombrie.

Această campanie își propune să ridice nivelul de conștientizare al părinților despre importanța creșterii copiilor cu o stima de sine sănătoasă, dar și să le ofere informațiile și instrumentele prin care o pot face ușor.

Inițiativa acestei campanii pornește de la niște statistici îngrijorătoare, care arată că populația României are, în acest moment, un nivel suboptim al stimei de sine, adică al încrederii în sine, în ceilalți și în viitor.

Pentru ca un număr cât mai mare de părinți să se alăture campaniei, Urania Cremene propune
următoarele acțiuni:

  • Spot TV pentru promovarea campaniei și petiția #StimaDeSineContează, prin care adunăm semnături de susținere a cauzei si transformarea ei în campanie de interes public național, cu acordul Consiliului Național al Audiovizualului (CNA).
  • Turneul de seminarii – „Stima de Sine la Copii – Principalul ingredient al succesului”. Împreună cu trainerii All About Parenting – Florin Amariei, Valentin Nicolae, Maria Țolescu si Daniel Cirț vor fi oferite seminarii gratuite, în toate orașele mari și medii ale României. Până la sfârșitul anului, seminarul ajunge în 22 de orașe, următoarele patru săptămâni acoperind următoarele orașe: Botoșani (15 oct.), Bacău (16 oct.), Turda (29 oct.), Târgu Mureș (30 oct), Voluntari (5 nov.), Mangalia (6 nov.), Gherla (12 nov.), Bistrița (13 nov.), București (19 nov.). Participarea la seminar este gratuită pentru toți participanții, pe baza rezervării locului la unul dintre seminariile din calendarul de evenimente. Prin intermediul acestor seminarii, părinții vor învăța tehnici concrete prin care pot lucra activ la educarea copiilor în spiritul independenței, al responsabilității și al încrederii în sine.
  • Seven Days Challenge pe Facebook și Instagram, cuprinde o serie de 7 provocări (câte una în
    fiecare zi) pe care părinții le pot implementa cu copiii lor pentru a învăța cum să le crească
    stima de sine. Campania este susținută de Destiny Park, un proiect care se inspiră din teoria celebră a unui istoric olandez al culturii, Johan Huizinga, care susținea că jocul reprezintă fundația oricărei
    culturi și societăți. Din acest concept s-a ivit Destiny Park – locul unde lumea e în mâna copiilor,
    Urania Cremene fiind ambasadorul proiectului.

 

Cu sprijinul nostru, îşi pot relua copilăria!